Tekniikan rekrymessut valtaavat Turun ammatti-instituutin Peltolan koulutalon (Hamppukatu 2) keskiviikkona 13.2. klo 11-15!

Off

Jo kolmannen kerran järjestettävään tapahtumaan osallistuu noin 1000 tekniikan alan opiskelijaa ja monia yrityksiä. Messut ovat työnantajille erinomainen tilaisuus rekrytoida tulevaisuuden osaajia sekä verkostoitua muiden yrittäjien ja oppilaitoksen kanssa. Opiskelijoille tämä on mahdollisuus löytää alan työpaikka tai työssäoppimispaikka.

Päivä alkaa yrittäjien ja opiskelijoiden yhteisellä brunssilla ja keskustelutilaisuudella klo 9.30. Loppupäivä vietetään messuhulinassa klo 11 alkaen.

Tilaisuus on yrityksille maksuton. Toimitamme messukalusteet käyttöönne paikan päälle. Jokaiselle osastolle tuodaan halutessanne tuolit, pöytä ja sähköt esim. tietokonetta tai projektoria varten.

Yrittäjä, ilmoittauduthan tapahtumaan viimeistään 31.1.2019 osoitteessa https://link.webropolsurveys.com/EP/2341648C0281E210  Lisätietoja tilaisuudesta antaa Johanna Jernberg (etunimi.sukunimi@turku.fi, 040 196 2442).

Tapahtuman järjestävät Koulutustakuu-hankkeet LiVe – Lisää vetovoimaa ja Hyvä PORE yhdessä Turun ammatti-instituutin, Opetus- ja kulttuuriministeriön sekä Euroopan unionin sosiaalirahasto ESR:n kanssa. Tervetuloa!