Opiskelun itsearviointilomake

Off

erityisopetusMaahanmuuttajanuorten VaSkooli -hankkeessa kehitetyn lomakkeen tarkoituksena on tukea opiskelijan itsearviointia ja antaa tukea opiskelijan kanssa käytäviin keskusteluihin. Lomake on tehty word-muodossa, jotta se olisi helposti muokattavissa opiskelijoiden ja ryhmän tarpeen mukaan.

Itsearviointilomakkeessa opiskelua tarkastellaan kolmesta eri näkökulmasta: opinnoista huolehtiminen, opiskelu yksin ja ryhmässä sekä opiskelun tavoitteet. Lomaketta voi käyttää oman aikataulun mukaan esimerkiksi kuukausittain tai muutaman kerran lukukaudessa.

Vaikka opiskelun itsearviointilomake on suunniteltu ensisijaisesti maahanmuuttajakoulutuksiin, on sitä käytetty myös valmistavassa ja kuntouttavassa koulutuksessa sekä ammattistartilla. Helposti muokattavana lomake toimiikin hyvin erilaisissa koulutuksissa ja vaikkapa eriyttävänä ohjauskeinona.

Lataa oma itsearviointilomakkeesi tästä »