Tehdään yhdessä -projekti

projektioppiminenTehdään yhdessä -projektin tavoitteena on toteuttaa opiskelijavoimin yhteinen valitulle kohderyhmälle hyödyllinen hanke aina sen suunnittelusta ja toteutuksesta loppuarviointiin. Ryhmän ohjaajalle projekti on työväline lisätä ryhmän yhteisöllisyyttä, ryhmätyötaitoja sekä yhteisvastuuta käytännön tekemisen avulla. Projektit voivat olla mitä tahansa opiskelijaryhmien, oppilaitosten, yritysten ja/tai kolmannen sektorin toimijoiden yhteisiä hankkeita.

Esimerkkejä yhteisöprojekteista ovat mm. valmentavien koulutusten opiskelijoiden toteuttamat Salon seudun ammattiopiston Yhteisössä on voimaa! -projekti ja Turun ammatti-instituutin päihdekasvatusprojekti sekä Juhannuskukkulan koulutalon projektit.

Lataa Juhannuskukkulan hyvinvointipäivän » tai kevätpäivän » ohjelmat

Lisätietoja:
Mervi Leino, Salon seudun ammattiopisto (044 7704213 tai etunimi.sukunimi@sskky.fi)