Lukuvuoden teemoittaminen

yhteisollisyysSalon seudun ammattiopistossa yhteisöllisyyteen on tartuttu koko lukuvuoden kestävänä teemana, jota sovelletaan niin opiskelijoiden ryhmäyttämiseen ja kodin kanssa tehtävään yhteistyöhön kuin opetus- ja ohjaushenkilöstön koulutukseen. Lukuvuoden kuuteen jaksoon on sisällytetty opiskelijoiden osallisuutta ja oppilaitoksen yhteisöllisyyttä tukevia toimia kulloisenkin teeman mukaisesti.

Teeman sisältämät toimenpiteet ovat vuosittain toistuvia tapahtumia, kuten ryhmäyttämiset ja rästien suorittamiset, tai tiettyyn teeman läheisemmin liittyviä, kuten kavereiden tsemppaaminen tai Taitaja2015-kisoihin osallistuminen.

Lukuvuoden 2013–2014 teemana oli Pidä huolta! Teemaa hyödynnettiin kaikessa tiedottamisessa ja se toikin ryhtiä sekä tiedotukseen että ohjaukseen. Tavoitteena oli lisätä opiskelijoiden oman vastuun ottamista opinnoistaan. Lukuvuoden 2014 – 2015 teemana puolestaan on Tehkää hyvin!

Tutustu lukuvuoden 2015–2016 teemaan ja toimenpiteisiin »

Tutustu lukuvuoden 2014–2015 teemaan ja toimenpiteisiin »

Tutustu lukuvuoden 2013–2014 teemaan ja toimenpiteisiin »

Lisätietoja:
Mervi Leino, Salon seudun ammattiopisto