Kategoriat
Materiaalit Pilkahduksia-verkostotapaamiset

Materiaalit | 5.10.2022 Pilkahduksia -verkostotapaaminen

Polkuja – ja Ohjauksen nivelet kuntoon -hankkeet järjestivät lokakuussa kaikille avoimen Pilkahduksia-verkostotapaamisen, jonka aiheena oli Ohjauksen kokonaisuus ja ohjausprosessi Ammattiopisto Tavastiassa.

Aiheeseen johdatteli digiopettaja Ammattiopisto Tavastian koulutuspäällikkö Riikka Lehto.

Pilkahduksia verkostotapaamisessa kuulimmme miten Tavastiassa on jäsennelty ohjauksen prosessia: hakeutumisvaihe – opintojen aloitusvaihe – opiskeluvaihe – opintojen päättymisvaihe – jälkiohjaus. Tämän lisäksi tietoa myös Tavastian ohjauksen rooleista, joita on hahmotettu seuraaville toimijoille: vastuuopettaja, opo, uraohjaaja, YTO-vastuuopettaja, oppimisen tuen koordinaattori, oppimisen tuen vastuuopettaja (osaston erityisopettaja), OTE-pajan opettaja, ammatillinen ja YTO-opettaja, ammatillinen ohjaaja, kuraattori, nuoriso-ohjaaja, koulutuspäällikkö sekä opintosihteeri.

Esitysmateriaali ja tilaisuuden yhteenveto:

Polkuja_Tavastia_Ohjauksen_prosessi_AOT

Polkuja_Tavastia_Ohjauksen_prosessi_Padlet