Evästeet

Eväste on lyhyt tekstitiedosto, jonka verkkopalvelin tallentaa käyttäjän kiintolevylle. Tällä tavalla Koulutustakuu-sivustot keräävät tietoja siitä, miten ja milloin palveluja käytetään kehittääkseen niitä käyttäjilleen paremmaksi. Kävijää ei voida tunnistaa evästeiden avulla.

Evästeiden käytön voi estää muuttamalla selaimen asetuksia. Evästeiden kieltäminen voi vaikuttaa kielteisesti sivuston toimivuuteen.

Koulutustakuu-sivustoja ylläpitää Turun kaupungin kasvatuksen ja opetuksen palvelukokonaisuuden projektitoimisto.

Takaisin Koulutustakuu-sivustolle >