Yleinen

Yhteistyösopimus Avoimet ammatilliset opinnot -palvelun ylläpitämiseksi allekirjoitettu 5.6.

Avoimet ammatilliset opinnot -palvelun kehittäneet oppilaitokset ovat 5.6. allekirjoittaneet yhteistyösopimuksen palvelun ylläpitämiseksi hankkeen päättymisen jälkeen. Innovatiivista palvelussa on se, että se kokoaa yhteen usean eri oppilaitoksen avointen verkko-opintojen ja oppimateriaalien tarjonnan. Opinnot löytyvät palvelusta monin eri tavoin – teemoittain, aloittain ja nyt myös tutkinnoittain ja tutkinnon osittain opintojen linkittyessä ePerusteisiin!

Tällä hetkellä kaikille avoimia opintoja tarjoaa kymmenkunta ammatillista oppilaitosta ympäri Suomea opintojen ja niitä tarjoavien oppilaitosten määrän kasvaessa koko ajan. Tulevana lukuvuonna palvelu täydentyy usean uuden ammatillisen oppilaitoksen avointen verkko-opintojen tarjonnalla. Palvelun valtakunnallista käyttöönottoa testataan 1.4. alkaneessa Avoimet ammatilliset opinnot -hankkeessa.

Yhteistyöstä kuluneina vuosina kiittäen ja kumartaen projektipäällikkö Kilpinen