Kehittäminen

10 kysytyintä kysymystä

Ohjaus-työryhmän ajatuksena on, että avoimen koulutustarjottimen opiskelijoita ohjattaisiin sivuilla mm. vastaamalla yleisimpiin avoimia opintoja koskeviin kysymyksiin. Kysymykset ja vastaukset toimisivat opinto-ohjauksen ensiapuna sivuistolla. Kuten myös työn alla oleva piirrosanimaatio, joka visualisoi kuvitteellisen opiskelijan (tai perheen!) avointen opintojen polkua ja siitä saatavaa hyötyä.

”Mitä hyötyä minulle opinnoista on? Jos olen suorittanut avoimia opintoja, pääsenkö opiskelemaan ammattikouluun? Mitä opiskelu maksaa? Voinko suorittaa keskeytyneet opinnot tätä kautta? Onko opinnoilla ikärajaa?… Projektiryhmä suoltaa sujuvasti näitä kysymyksiä  – mutta entäpä sivuston potentilaaliset asiakkaat?

Ohjaus-työryhmä