Opiskelijan perehdytyspaketti on julkaistu Tredussa

Hankkeessa Tredun yhtenä painopisteenä on uusia toimintatapoja mahdollistavien digitaalisten ohjaus- ja oppimisympäristöjen kehittäminen. Opiskelijoilla on mahdollisuus tutustua materiaalin kesäaikana ja näin päästä  aloittamaan kouluvuotta. Hankkeessa koottiin materiaalipaketti Moodleen aloittavien uusien opiskelijoiden käyttöön. Perehdytyspaketin sisältämiä tietoja löytyy myös Tredun kotisivuilta mutta nyt tarpeellisimmat tiedot on koottu yhteen helposti omaksuttavaan muotoon ja niihin on helppoa palata. Lisäksi pakettiin tutustuessaan opiskelija tutustuu myös Tredun digityövälineenä toimivaan Moodleen ja sen toimintoihin. Materiaalin avulla toivotaan opiskelun alkuun liittyvän jännityksen vähentyvän, kun Tredu oppilaitoksena on jo tullut hieman tutuksi.

Opiskelijat osallistuivat perehdytysmateriaalin sisällön kokoamiseen. Nämä asiat heitä itseään askarrutti, kun aloittivat opintonsa edellisvuonna ja päättivät näin auttaa uusia opiskelijoita orientoitumaan paremmin.