Olet lämpimästi tervetullut valtakunnalliseen Maahanmuuttajat, ammatit ja osaaminen –seminaariin 31.10. – 1.11.2018 Turkuun.

Seminaari on tarkoitettu Maahanmuuttajien osaamisohjelman (MAO), TAITO-ohjelman ja erilaisten maahanmuuttajahankkeiden toimijoille, maahanmuuttajien kanssa työskenteleville sekä edellä mainittuja edustavien organisaatioiden johdolle. Tilaisuus on maksuton. Osallistujat varaavat itse matkat ja majoituksen ja vastaavat niiden kustannuksista. Mukaan mahtuu 100 ensimmäiseksi ilmoittautunutta.

Järjestelyistä vastaavat opetus- ja kulttuuriministeriö, Turun ammatti-instituutti sekä AboaNova- ja Nuotta-hankkeet.

Katso ohjelma ja lisätietoa ilmoittautumislinkkeineen osoitteesta www.koulutustakuu.fi/mao.