Maahanmuuttajat, ammatit ja osaaminen 31.10. – 1.11.2018

Off

Valtakunnallinen Maahanmuuttajat, ammatit ja osaaminen -seminaari järjestetään 31.10. – 1.11.2018 Turussa.

Kahden päivän aikana pääset muun muassa tutustumaan kotoutumisen hyviin käytäntöihin, kuulemaan Itämeren alueen toimintamalleista ja yhteistyöstä sekä verkostoitumaan ja ideoimaan muiden toimijoiden kanssa. Seminaarin toinen päivä huipentuu tutkijatohtori Antti Maunun luentoon. VTT, tutkijatohtori Antti Maunu on tutkinut koulutuksen arkea opiskelijoiden, henkilökunnan, johdon ja työelämän näkökulmista. Hänen työssään korostuvat sosiaaliset suhteet ja arjen rutiinit. Hänen julkaisunsa ulottuvat pedagogisista menetelmäoppaista hyvinvoinnin teorioihin.

”Yhteiskuntaan, oppilaitokseen tai työpaikkaan kiinnitytään vain ryhmien ja toisten ihmisten kautta – opiskelijaryhmän, työyhteisön tai kaveriporukan. Yhteisöllisyys on sitä, mitä näissä ryhmissä tapahtuu.”

Tule kuulemaan lisää ja ilmoittaudu heti mukaan tästä.

Tilaisuus on maksuton. Osallistujat varaavat itse matkat ja majoituksen ja vastaavat niiden kustannuksista. Mukaan mahtuu 100 ensimmäiseksi ilmoittautunutta. Järjestelyistä vastaavat opetus- ja kulttuuriministeriö, Turun ammatti-instituutti sekä AboaNova- ja Nuotta-hankkeet.

Katso tilaisuuden tarkemmat tiedot osoitteesta: www.koulutustakuu.fi/mao

LISÄTIETOJA

Mika Salonen