Yleinen

Syyslukukauden välitodistus

wp_20161219_12_00_14_proPysähdyimme AAVA-koordinaattorien kanssa hetkeksi pohtimaan, mitä olemme saaneet syksyn aikana aikaan. Tarkastelimme työmme tuloksia suhteessa hankkeen työsuunnitelmaan, työryhmien suunnitelmiin ja syksyn tavoitteisiin. Olimme yhtä mieltä siitä, että kouluarvosana 8 kuvaa parhaiten työtämme kuluneena vuonna. Erityisen tyytyväisiä olimme siihen, miten kehittäjäopettajat ovat kesken syksyn kiireiden ja paineiden saaneet aikaan vaikuttavan määrän avoimia opintoja ja selättäneet verkko-opintojen teknisiä haasteita. Pohdittavaksi ensi vuodelle jäi se, miten voisimme kehittäjäopettajia parhaiten työssään tukea. Tyytyväisiä olimme myös Avoimet ammatilliset opinnot -koulutustarjottimen 1. versioon, jonka kehittämiseen kohderyhmä on syksyn aikana runsain joukoin osallistunut. Heiltä olemme saaneet paljon rakentavaa palautetta, joka vie työtämme eteenpäin.

Erityisen tyytyväisiä olimme kaikki projektiryhmän ja työryhmien työhön, sitoutuneeseen kehittämisasenteeseen ja -ilmapiiriin, joka mahdollistaa avoimen keskustelun sekä rakentavan palautteen antamisen ja vastaanottamisen. Vahvuutena näimme myös sen, että olemme vuoden aikana saaneet joukkoomme monta uutta toimijaa, kuten Antin, Niinan, Jessen, Ann-Marin ja Paulan. Vuoden kohokohdista mieleemme jäi erityisesti se, kun projektiryhmän kokouksen aikana meistä yhdestä tuli isoäiti. Hyvä muistutus meille siitä, että raivaamme hankkeessa tietä tulevien sukupolvien erilaisille opiskelumahdollisuuksille!

Rauhallista joulunaikaa ja kaikkea hyvää tulevalle vuodelle toivottaen projektipäällikkö Kilpinen