Avoimet ammatilliset opinnot, verkossa ja verkostoissa

Avoimia ammatillisia opintoja voi nyt viimeinkin pilotoida. Pitkin kevättä meille on tullut kysymyksiä opintojen aloittamisesta ja nyt voimme iloksemme kertoa, että kaikkea saa nyt kokeilla. Mitä enemmän ja mitä monipuolisemmin, sitä parempi! Kaikkien hankkeeseen osallistuvien koulutuksenjärjestäjien opintoja löytyy nyt tarjottimelta.  Uusia opintokokonaisuuksia tuodaan tarjottimelle koko ajan lisää ja ensimmäiset suuremmat kokonaisuudet alkavat jo hahmottua.

Yllättävän hankalaksi osoittautunut verkkotunnuksen hankinta saatiin kuin saatiinkin purkitettua. Avoimet ammatilliset opinnot -koulutustarjotin löytyy jatkossa osoitteesta:

www.avoimetammatillisetopinnot.fi

esitteet

Toukokuun ensimmäisellä viikolla loimme uusia suhteita ja virkistimme vanhoja kontakteja hanketoimijoihin Zoomi-verkoston risteilyllä. Avoimet opinnot kiinnostavat ja puhuttavat erityisesti siirtymien kanssa työskenteleviä. AAVAn konseptin mukainen valtakunnallinen, paikasta riippumaton ja kaikille avoin tarjonta herättää mielenkiintoa ja tuottaa nasevia kysymyksiä. Jotta tarjonnasta saadaan juuri niin timanttinen ja aitoa tarvetta vastaava, me tarvitsemme juuri nyt eniten teidän apuanne. Haluamme mielipiteitä, kokemuksia, kommentteja ja kehittämisideoita. Mikä toimii, mikä ei? Mitä lisää, mitä pois? Miten toimimalla avoimet ammatilliset opinnot ovat kaikkien saatavilla ja kaikkien huulilla vielä kymmenen vuoden kuluttua?