Hyvinvointia tukeva teknologia tutuksi!

Syyskuussa Uudenmaantien koulutalolla tempaistiin teemalla

”Hyvinvointia tukeva teknologia tutuksi!”

Järjestäjien iloksi kutsumme kuultiin sekä yrityskentällä että myös kuntien ja kolmannen sektorin palvelunkehittäjien ja -toimijoiden piirissä.

Koulun kolmeen kerrokseen saatiinkin komea kattaus esittely- ja testauspisteitä, luentoja uusista sovelluksista, toiminnoista ja asiakkaiden hyvinvointia lisäävistä teknologian mahdollisuuksia hyödyntävistä toimintatavoistaJ

Päivän ohjelmista pääsi nauttimaan valtava joukko TAI:n opiskelijoita ja opettajia sekä lähihoitajakoulutuksesta että datanomiopinnoista. Koulun väen lisäksi iltapäivän aikana koulullamme vieraili myös useita tärkeitä lähihoitajakoulutuksen työelämäyhteistyökumppaneita, joista osa oli saanut mukaansa myös asiakkaita kokemusasiantuntijoikseen.

Lämmin kiitos kaikille yhteistyökumppaneillemme onnistuneesta tapahtumapäivästä!

Teija Yli-Hollo ja Taina Halsvaha

kirjoittanut: